مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

کلاه برای دوچرخه سواری

کلاه دوچرخه سواری یکی از اکسسوری‌های ضروری برای افرادی است که دوچرخه داشته و به صورت مرتب دوچرخه‌سواری می‌کنند. این وسیله پرکاربرد برای ایمنی دوچرخه سوار و هم برای محافظت کردن از آن در مقابل باد، باران و نور خورشید به کار می‌رود. با وجود پرکاربرد بودن کلاه دوچرخه سواری باز هم بسیاری از دوچرخه سواران از استفاده کردن آن طفره می‌روند چرا که آن‌ها تصور می‌کنند که این وسیله ضروری نبوده و اضافه است. از نظر علمی‌ و تجربی استفاده نکردن از کلاه دوچرخه سواری در هنگام راندن این وسیله بسیار مفید، کار احمقانه‌ای است. استفاده نکردن از کلاه دوچرخه سواری همانند این است که شما سوار ماشین شده‌اید ولی کمربند ایمنی خود را نبسته‌اید و همچنین کیسه هوا را غیر فعال کرده‌اید. در این مقاله قصد داریم برای کسانی که علاقه خاصی به دوچرخه سواری دارند فواید استفاده از کلاه دوچرخه سواری را بیان کرده و انواع آن را معرفی کنیم. اگر شما نیز در خانه خود دوچرخه دارید حتماً این مقاله را به دقت بخوانید تا بیشتر با این وسیله ضروری آشنا شوید.

  

کلاه دوچرخه سواری

کلاه دوچرخه سواری

همیشه توصیه می‌‌شود که قبل از استفاده از هرگونه وسیله‌ای، موارد ایمنی آن را رعایت کنید. وسایل ایمنی دوچرخه شامل: لباس مخصوص دوچرخه سواری، ساق بند‌ها، کفش و کلاه ایمنی دوچرخه سواری است. شخصی که در قصد دارد دوچرخه خود را براند باید این وسایل ایمنی را نیز مورد استفاده قرار دهد تا هم بتواند از دوچرخه‌سواری لذت برده و هم با خیالی آسوده به کارش ادامه دهد.

چه زمانی باید از کلاه دوچرخه سواری استفاده کنید؟

چه زمانی باید از کلاه دوچرخه سواری استفاده کنید؟

کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه سواری برای افرادی ساخته شده است که به صورت حرفه‌ای دوچرخه سواری می‌کنند و یا قصد یک دوچرخه سواری طولانی مدت در جاده‌های پرتردد را دارند. به صورت کلی اگر قرار است در مکانی دوچرخه سواری کنید که کمترین احتمال خطر وجود دارد باید از کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه سواری استفاده کنید.

اما قوانین برای دیگر کلاه‌های دوچرخه سواری مانند کلاه کاسکت‌های دوچرخه سواری متفاوت است. اگر هوا بارانی است دوچرخه سوار می‌تواند از این نوع کلاه برای جلوگیری از خیس شدن استفاده کند و یا اگر نور خورشید به صورتی است که مستقیم به صورت‌تان می‌تابد می‌توانید از این نوع کاسکت‌ها استفاده کنید تا نور را از روی چشمانتان دور کرده و شما بتوانید مسیر را به راحتی مشاهده کنید. توصیه می‌شود در زمان‌هایی که هوا بسیار گرم است از این نوع کلاه استفاده نکنید چرا که بیشتر سرتان را گرم کرده و شما را آزار خواهد داد.

منبع این مطلب:

https://docharkhestan.com/%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%da%86%d8%b1%d8%ae%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.