مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

اگزمای کودکان: از علائم تا روش‌های درمان

اگزما که با نام علمی atopic dermatitis شناخته می‌شود یک بیماری التهابی غیر مسری است که بسیار در جهان شایع  می‌باشد. آمارها نشان می‌دهد که حدود ۳۰ درصد از جمعیت آمریکا مبتلا به این  بیماری هستند. البته بیشتر این بیماران را کودکان و نوجوانان تشکیل  می‌دهند. اگزما در دنیا با پوست خشک و خارش شناخته می‌شود. در کشور ما نیز  کودکان و نوجوانان بسیار زیادی به این بیماری مبتلا هستند، به همین منظور  هم در این مقاله قصد داریم درمان های خانگی اگزمای کودکان را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز کودکی در منزل دارید حتما این مقاله را  مطالعه کرده و با درمان های خانگی اگزمای کودکان آشنا شوید چرا که ممکن  است کودک شما نیز به این بیماری مبتلا شود. این درمان‌ها کاملاً طبیعی بوده  و بدون هیچگونه استفاده از داروهای شیمیایی انجام می‌پذیرد.

 

ادامه مطلب ...

فواید ماساژ هندی بر روی سر

مردم به دلایل بسیار مخلفی از ماساژ درمانی استفاده می‌کنند. برخی به  دلیل توصیه پزشک و برخی به دلیل آگاهی از فواید بی‌نظیر این کار. مالیدن  عضلات، و فشار دادن بافت‌های سفت شده و … کارهایی است که در ماساژ درمانی  انجام شده و باعث رفع تنش‌ها و کاهش استرس و احساس آرامش می‌شود. مهم نیست که درد و رنج شما از چه چیزی و به چه  دلیلی است مهم این است که با انجام انواع مختلفی از ماساژ می‌توانید به  تسکین دردهای خود سرعت ببخشید و حتی در برخی از موارد آن‌ها را درمان کنید.

  ادامه مطلب ...

درمان های ادرارهای مکرر

علل بیماری ادرار‌های مکرر:


علل  زیادی در پشت بیماری ادرار‌های مکرر وجود دارد. برخی از این علل بسیار  مرسوم هستند که در ادامه آن‌ها را برای شما بیان خواهیم کرد:

 

ادامه مطلب ...

راهکاری آسان و لذت‌بخش برای مشکلات بی‌خوابی

بی خوابی و یا بد خوابی یکی از مشکلات رایج اکثر افراد بخصوص افرادی که  در شهر و کلان‌شهر زندگی می‌کنند می‌باشد. خواب یک نیاز اساسی برای بدن است  تا بتواند انرژی از دست رفته خود را دوباره به دست آورده و سموم و مضرات  را از بدن دور کند. افرادی که دچار بی خوابی و یا بد خوابی هستند بی‌حال  بوده و همیشه در استرس زندگی می‌کنند و توانایی لازم برای مقابله با مشغله‌ها و استرس‌های روزانه را ندارد.

  ادامه مطلب ...

ماساژ برای بهبود اینسومنیا و بی‌خوابی

با افزایش روند پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به زندگی‌های روزمره ما تاثیر  آن نیز بر سبک زندگی ما بیشتر شده است. این تاثیر به قدری زیاد است که همه  ما می‌توانیم با سهولت آن را حس و تجربه کنیم. از زمانی که تکنولوژی وارد  زندگی ما شده کارها نیز بسیار تخصصی تر و حساس‌تر شده است. بیشتر کارهای  امروزی به صورتی می‌باشد که ما نیاز پیدا می‌کنیم در طول کار خود، فکرمان  را بیشتر از گذشته به کار برده و با استرس‌های مختلفی روبرو شویم.

  ادامه مطلب ...