مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

دستگاه آسیاب مواد غذایی موجود در بازار

معرفی دستگاه آسیاب مواد غذایی

دستگاه آسیاب مواد غذایی، معمولا در صنایع مختلف تولید مواد غذایی،  تولید مواد شیمیایی و فرآوری گیاهان دارویی کاربرد دارد. دستگاه آسیاب مواد غذایی، اغلب دارای ماشین سنگ زنی است، که به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می شوند و گرد و غبار تولید نمی کنند. دستگاه های آسیاب مواد غذایی ، وظیفه آسیاب کردن انواع دانه های سخت مشابه عدس و نخود، غلات سخت مشابه گندم و جو، انواع ادویه جات سخت مشابه  زردچوبه و فلفل را دارند. انواع دستگاه آسیاب مواد غذایی، دارای مشخصات مختلفی مانند نوع کاربرد، اندازه، ابعاد و توان موتور و غیره هستند.

  ادامه مطلب ...

دستگاه شیرینگ ساخت ایران

دستگاه شیرینگ چیست؟

دستگاه شیرینگ از پوشش های ضخیم پلاستیکی یا فیلم های پلیمری برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می کند. اگر بسته ها حالت ناپایداری داشته باشند، برای اینکه بتوان آنها را کنار هم نگه داشت مناسب ترین روش بسته بندی از استفاده شرینگ کردن بسته ها، است.
بهترین نمونه این روش بسته بندی ، شرینگ کردن بطری های آب و بطری های نوشابه است.

  ادامه مطلب ...

دستگاه بسته بندی خرما

در این مطلب از ویترین نت دستگاه بسته بندی خرما را موردبررسی قرار خواهیم داد

  ادامه مطلب ...

فواید ماساژ برای بی خوابی

بی خوابی و یا بد خوابی یکی از مشکلات رایج اکثر افراد بخصوص افرادی که در شهر و کلان‌شهر زندگی می‌کنند می‌باشد. خواب یک نیاز اساسی برای بدن است تا بتواند انرژی از دست رفته خود را دوباره به دست آورده و سموم و مضرات را از بدن دور کند. افرادی که دچار بی خوابی و یا بد خوابی هستند بی‌حال بوده و همیشه در استرس زندگی می‌کنند و توانایی لازم برای مقابله با مشغله‌ها و استرس‌های روزانه را ندارد.

  ادامه مطلب ...

ماساژ درمانی دیابت:

سوال پیش می‌آید که چگونه ماساژ درمانی دیابت به درمان این بیماری کمک می‌کند و یا مزایای آن برای دیابتی‌ها چیست؟ بیماران دیابتی زیادی وجود دارند که رضایت خود را از ماساژ درمانی اعلام کرده و از این روش راضی هستند. حتی اگر دیابت شما تازه تشخیص داده شده است اگر از ماساژ درمانی دیابت استفاده کنید می‌توانید تغییرات زیادی را در بدنتان ببینید. در مدت کوتاهی شما مشاهده خواهید کرد که میزان انرژی و قدرت بدنتان افزایش می‌یابد. تزریق انسولین باعث می‌شود که بسیاری از بافت‌های عضلانی بدن متراکم شود چرا که انسولین تزریقی با انسولینی که خود بدن تولید می‌کند متفاوت است. ماساژ درمانی می‌تواند در از بین بردن این تراکم اضافی به شما کمک کند.

  ادامه مطلب ...