مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

۱۰ سایت رایگان آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی کودکان

اگر شما هم به کد نویسی و برنامه نویسی علاقه مند هستید یا فرزندتان می‌خواهد پا در این عرصه بگذارد و شما نیز قصد همراهی او را دارید به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید. چون می خواهیم به سایت هایی را معرفی کنیم که انجام کدنویسی را به کودکان به صورت خیلی واضح آموزش می دهند.

ادامه مطلب ...

دندانپزشکی در دوران بارداری: عوارض و خطرات انجام معالجات پزشکی دندان چیست؟

مادر وظیفه دارد تا از نوزاد خود که هنوز به دنیا نیامده و قادر به محافظت از خود نیست نگهداری کرده و سلامت او را تامین کند. در حین بارداری ممکن است برای مارد مسائلی پیش بیاید که برای حفظ سلامت خود مجبور باشد تا به انجام معالجات پزشکی رو بیاورد. یکی از این معالجات که ممکن است برای مادر رخ دهد دندانپزشکی است. ما قصد داریم در این مطلب به عوارض دندانپزشکی در دوران بارداری بپردازیم . با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

آیا می توان آب ریزش چشم را با روش‌های خانگی درمان کرد؟

برای درمان آبریزش چشم روش های زیادی وجود دارد که می توانید در خانه نیز از این روش ها استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با این روش ها شما را آشنا کنیم.

درمان های خانگی آبریزش چشم

ما در این مقاله قصد داریم روش‌های خانگی برای درمان آبریزش چشم را معرفی کنیم، روش‌هایی مانند کمپرس آب گرم و سرد، گلاب، بابونه‌ و … .

آبریزش چشم چیست؟

آبریزش چشم چیست

عوامل بسیاری می‌توانند باعث بروز مشکلاتی در این عضو حساس و حیاتی شوند که دانستن آنان و به کاربردن راهکارهای مناسب برای جلوگیری از بروز این مشکلات لازم و ضروری است. می‌توان گفت که اشک یکی از ابزارهای دفاعی چشم بوده که ترشح شدن آن باعث خروج مواد زاید واردشده به چشم، شست و شو و روانکاری آن می‌گردد.

ترشح بیش از حد اشک می تواند باعث ایجاد بیماری آبریزش چشم شود. این بیماری می‌تواند باعث ایجاد اختلال در بینایی و همچنین آزار شخص بیمار شود. آبریزش چشم که در علم پزشکی با عنوان Epiphora شناخته شده است، مبتلایان زیادی دارد که از آن رنج می‌برند. این بیماری با ایجاد پرده شیشه مانندی منجر به جاری شدن اشک می‌گردد. Epiphora در هر سنی رخ می‌دهد با این حال اکثر مبتلایان به آن کودکان زیر ۲سال، نوزادان و بزرگسالان بالای ۶۰ سال هستند پس به طبع برخی از روش‌های درمان آبریزش چشم در نوزادان با درمان آبریزش چشم در بزرگسالان تفاوت دارد.

علت آبریزش چشم چیست؟

علت آبریزش چشم چیست؟

آلرژی، بلفاریت، conjunctivitis، مسدود شدن و یا تنگ شدن مجراها، و مژه‌هایی که به داخل یا خارج چشم منتقل می‌شوند نیز از عوامل شایع بروز آبریزش چشم هستند.

بلفاریت: التهاب پلک‌ها به ویژه در لبه آن‌ها است. این بیماری شایع بوده و ممکن است بر اثر یک عفونت خفیف میکروبی یا بیماری پوستی ایجاد شود.

گاهی اوقات تغییرات دمایی، قرارگرقتن در معرض گرد و غبار، سوختگی، مواد شیمیایی، سینوزیت یا استفاده از داروهای شیمی درمانی و برخی قطره‌های چشم پزشکی نیز می‌توانند باعث ریزش اشک از چشم شوند.

علایم آبریزش چشم

علایم آبریزش چشم:

آبریزش چشم علایم متنوع و مختلفی دارد که بارزترین این علایم عبارتند از:

  1. خارش و سوزش شدید در ناحیه چشم
  2. قرمز شدن چشم
  3. فشار و درد در چشم
توجه: قبل از استفاده از روش‌های یاد شده حتما با پزشک خود مشورت کرده سپس به درمان اقدام کنید.

درمان های خانگی آبریزش چشم

درمان های خانگی آبریزش چشم:

برای درمان آبریزش چشم یا همان سرازیر شدن اشک از چشم مهم است که علت آن را پیدا کنیم. در اکثر موارد این بیماری را می‌توان با روش های گیاهی به طور ساده برطرف و یا درمان کرد. آبریزش چشم به طور کلی در عرض چند روز برطرف می‌شود. اما اگر وضعیت همچنان ادامه یابد، باید به پزشک مراجعه کنید.



برای این که بقیه مطالب را بخوانید می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و از دیگر موضوعات مجله صورتی ها نیز استفاده کنید.

https://suratiha.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%da%86%d8%b4%d9%85/

چند عکس نوشته با مضمونی عاشقانه به زبان انگلیسی


اگر به دنبال چند عکس نوشته عاشقانه ان هم به زبان انگلیسی با ترجمه فارسی آن هستید این مطلب رو از دست ندهید

 و اگر دوست داشتید می‌توانید به لینکی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد رفته و متن‌های جذاب تر دیگری را نیز از آن جا بردارید.

متن انگلیسی درباره عشق واقعی

“The heart wants what it wants. There’s no logic to these things. You meet someone and you fall in love and that’s that.”

قلب (دل) هرچه را که بخواهد تمام است! هیچ منطقی پشتش نیست، یک زمانی می‌آید کسی را می‌بینی و عاشقش می‌شوی و این همان قلب است.

متن انگلیسی در مورد عشق

تکست انگلیسی عشق

“I swear I couldn’t love you more than I do right now, and yet I know I will tomorrow.”

قسم می‌خورم که نمی‌توانستم آنقدر که امروز دوستت دارم عاشقت باشم و با این حال می‌دانم که فردا هم به همین شکل خواهد بود.

متن انگلیسی درباره عشق واقعی

متن انگلیسی در مورد عشق

“It is not a lack of love, but a lack of friendship that makes unhappy marriages.”

از کم بود عشق که نه، گاهاً حتی از کمبود دوستی ازدواج‌ها به سرنوشت بد دچار می‌شوند.

متن انگلیسی در مورد عشق با ترجمه فارسی

متن انگلیسی در مورد عشق با ترجمه فارسی

“At the touch of love everyone becomes a poet.”

با لمس حس عشق، همگان شاعر می‌شوند.

متن انگلیسی درباره عشق واقعی

متن انگلیسی در مورد عشق

“Love is like war: easy to begin but very hard to stop.”

عشق همانند جنگ است! آغازش بسیار آسان، اما سرانجامش بسی سخت…



اگر از این عکس‌ها خووشتان آمده است می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و عکس نوشته‌های دیگری را نیز مشاهده کنید.

https://suratiha.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82/