مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

چگونه سایز دوچرخه را انتخاب انتخاب کنیم؟

دوچرخه یکی از وسایل نقلیه محبوب در همه‌جای دنیا است چرا که استفاده از آن هم برای بدن فواید بسیار زیادی دارد و هم بسیار کم هزینه‌تر از سایر وسایل نقلیه است و همیشه در دسترس! تعیین سایز مناسب دوچرخه از جمله دغدغه‌های مهم در خرید دوچرخه محسوب می‌شود. با راهنمای انتخاب سایز دوچرخه همراه دوچرخستان باشید.

  ادامه مطلب ...

معرفی چند مدل از تجهیزات کشاورزی

حتما شما نیز اصطلاح "کشاورزی مکانیزه" را شنیده‌اید. این اصطلاح از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که کشاورزی از حالت سنتی خارج شده و به صورت پیشرفته یا همان مکانیزه انجام پذیرفت. به کشاورزیی که در آن از تجهیزات کشاورزی یا همان ادوات کشاورزی برای انجام فرایند‌های مختلف مانند کاشت، برداشت و … استفاده می‌شود؛ کشاورزی مکانیزه یا پیشرفته می‌گویند. امروزه کشاورزان برای راحتی و همچنین کاهش هزینه‌های خود از ماشین آلات و ادوات مختلف کشاورزی برای انجام مراحل مختلف بهره می‌برند. به همین دلیل هم هر کشاورزی باید با ادوات و تجهیزات کشاورزی مختلف آشنایی داشته و نحوه کار کرد هرکدام را بداند تا بتواند از آن‌ها در کسب و کار خود به نحو احسن استفاده کند. در ادامه تعریف کوتاهی از ادوات کشاورزی به همراه مزایای استفاده از هر یک را ارائه خواهیم کرد.

  ادامه مطلب ...

لوازم مخصوص سمپاشی

سپری (سمپاش) به همراه لوازم سمپاش از ادوات و تجهیزات کشاورزی می‌باشد که جهت سمپاشی یکنواخت محصولات کشاورزی و باغی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چند وقت یکبار انواع مختلفی از سموم و مواد شیمیایی توسط کشاورزان جهت حفظ و نگهداری محصولات خود به کار برده می‌شود. توزیع ناهماهنگ سموم در دزهای مختلف می‌تواند اثرات مطلوبی از خود به جا نگذارد. به همین علت برای توزیع یکنواخت سموم بر روی محصولات کشاورزی از سمپاش و لوازم سمپاش استفاده می‌شود.

سمپاشی هر چند وقت یک بار انجام می‌شود و بسته به نوع سم، نحوه‌ی سم پاشی نیز می‌تواند متفاوت باشد. برخی از سموم به زمین وارد می‌شوند برخی دیگر را با اضافه کردن به آب یا روغن به گیاهان می‌رسانند. اما لوازم و دستگاه سمپاش برای سمومی که باید مستقیما به برگ و شاخه‌های درختان و گیاهان برسد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

ادامه مطلب ...

معرفی چند نوع ماشین کشاورزی

با افزایش مطالعات در حوزه کشاورزی و ورود تکنولوژی و فناوری‌های جدید به این حوزه دیگر کشاورزی از حالت سنتی خارج شده و به صورت مدرن انجام می‌شود. تکنولوژی‌های جدیدی مانند ماشین آلات کشاورزی این امکان را برای کشاورزان فراهم کرده است که بتوانند فرایندهای مختلف کشاورزی را با هزینه و زمان کمتری انجام داده و میزان بهره‌وری را بالاتر ببرند. این روند تا آن جایی پیش رفته است که دیگر بدون ماشین آلات مخصوص، کشاورزی قابل انجام نبوده و یا صرفه اقتصادی برای کشاورز نخواهد داشت.

  ادامه مطلب ...

ماساژ پیشانی چه فوایدی دارد؟

مطمئنا بعد از یک روز کاری پر تنش و پر از استرس هیچ چیز مانند یک مکان ساکت و آرام برای استراحت نمی‌چسبد. حال اگر این استراحت همراه با یک ماساژ ملایم باشد دلچسبی آن نیز دو چندان خواهد شد. یک ماساژ خوب و اصولی می‌تواند تمامی استرس‌ها و خستگی‌های بدن ما را به کل از بدن دور کرده و احساس آرامش و راحتی را به ما هدیه دهد.

اگر یک صندلی ماساژور فول بادی در خانه داشته باشید که عالی؛ کار شما بسیار آسان بوده و می‌توانید از یک ماساژ ایده‌آل لذت ببرید اما اگر دستگاه ماساژور ندارید باید به فکر انجام آن به صورت سنتی و دستی باشید.

  ادامه مطلب ...