مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

مدل و زیبایی دختران ایرانی

جدیدترین مطالب از سراسر دنیا برای دختران ایرانی

روش خرید صندلی برای دوچرخه

خرید زین یا همان صندلی دوچرخه کمی دلهره آور است چراکه انتخاب های بسیار زیادی در بازار وجود داشته و مدل‌های بسیار متنوعی موجود است. قطعا انتخاب کردن بین این همه مدل و طرح کار بسیار مشکلی خواهد بود. زمان آن است که دلهره‌ها را کنار گذاشته و با واقعیت روبه رو شوید. بهترین کار قبل از خرید یک صندلی این است که نکات مهم در خرید صندلی دوچرخه را یاد گرفته و در هنگام انتخاب به آن‌ها توجه کنید. در این مقاله ما قصد داریم دقیقا نکات مهم در خرید صندلی دوچرخه را برای شما بیان کنیم. همراه ما باشید تا شما نیز با این نکات آشنا شده و بهترین صندلی ممکن را برای خود خریداری نمایید.

  

بالشتک صندلی دوچرخه:

بر روی بدنه صندلی بالشتک قرار می‌گیرد. این بالشتک وظیفه از بین بردن سختی بدنه و انتقال فشار وارده به بدنه را بر عهده دارد. Polyurethane رایج‌ترین ماده‌ای است که در ساخت این نوع بالشتک به کار برده می‌شود. این نوع بالشتک‌ها دارای نرمی مختلفی هستند. برخی از آن‌ها بسیار نرم و برخی سخت‌تر هستند. باید توجه کنید که مدل‌های نرم شاید در استفاده اول و یا سواری‌های کوتاه مدل بسیار مناسب باشند ولی برای افردی که به صورت طولانی دوچرخه سواری می‌کنند اصلا مناسب نیست چراکه تکان خورد‌ن‌های زیاد باعث گرم شدن صندلی و عرق کردن شما خواهد شد.

ریل‌های صندلی

ریل‌های صندلی یا زین دوچرخه:

از دیگر نکات مهم در خرید صندلی دوچرخه توجه کردن به ریل‌های صندلی است. ریل‌ها میله‌هایی هستند که بدنه صندلی بر روی آن قرار می‌گیرد. صندلی‌های ارزان قیمت معمولا دارای ریل‌های فولادی هستند اما بهترین نوع ریل‌ها آن ریل‌هایی‌اند که از جنس کربن و یا تیتانیوم ساخته شده باشند. ریل‌های فولادی سنگین بوده و ورزن دوچرخه را نیز زیاد خواهند کرد.

همچنین برخی از ریل‌های این قابلیت را دارند که به صورت دستی تنظیم شوند و دارای حالت‌های مختلفی برای سواری‌های کوهستان و شهری هستند.

https://docharkhestan.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84%db%8c-%d8%af%d9%88%da%86%d8%b1%d8%ae%d9%87/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.